Redemtion Chef - Android

24.01.2022

Redemtion chef je môj prvý projekt zameraný konkrétne na android. Má ísť o jednoduchý koncept zvolenia správnej kombinácie ingrediencií na vytvorenie receptu podľa uváženia čo daný zákazník môže chcieť. Front end je vlastne jedno veľké UI a samotná scéna je prázdna. Beck end je v C#.

Pôvodne mal projekt obsahovať systém mini-hier ako ďalší spôsob ako dosiahnuť víťazstva a samozrejme pokiaľ sa hráč dostal do červených čísiel hral o svoje zotrvanie v hre. Ibaže aby sa projekt vôbec dostal do tejto fázy táto vlastnosť bola odstavená.

Týmto som si chcel dokázať že sa viem posunúť zo svojej komfortnej zóny a spraviť niečo nové, nabrať nové skúsenosti a vedomosti. Ale budme realisti pustil som sa do toho aby som mal lepšie možnosti na zamestnanie a aby som mal položku v portfóliu ktorá by dokázala že sa viem pustiť i do androidu.

Avšak projekt je odložený pretože....

  • jednoducho nie je zábavný tak ako bola predstava
  • a ak projekt neprináša požadované úspechy malo by sa pristúpiť k prehodnoteniu priorít, kam investovať...

Link k hrateľnej ukážke na stiahnutie:

https://mega.nz/file/EEN1zYYS#UNsyk-OyB_PwDUIPC_rQzVdsz8HNbUoLRE59CbKzW7w

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky