Pred programovaním

12.09.2021

Pred samotným programovaním v Unity3D tu bol záujem na vytvorenie herných máp (Scenárov) pre jednotlivé hry skrz priložené editory. Niet divu že tieto hry majú ohromnú fanušikovskú základňu a projekty From Fans to Fans niekedy dosahujú tak vysokej kvality že by ste netvrdili že to nie je dielom profesionála.

Napríklad Warcraft a StarCraft majú dosť prepracovaný editor misií a campaní, ktorý bol v posledných verziách dotiahnutý do takej dokonalosti, že dal vzniknúť neúrekom scenárom ktoré mali s pôbodnou hrou zhodný akurát tak engine a resorces. Pritom jediným obmedzením sa zdala byť predstavivosť a ako tu predstavivosť zobraziť s tým čo je po ruke.

Heroes of Might and Magic je stratégia s prvkami rpg a riadnym zameraním na príbeh. Pokiaľ ide HoMaM IV tak jedna moja mapa dostala pozitívneho ohľasu.

Fallout 1-2 je legenda ktorá i cez obtiažnosť pre vytvorenie nového príbehu, splodila také skvosty že ich možno nazvať ďalšími kapitolami či priamo knihami spadajúce do tohto sveta.

Fallout 2: (story adons [scripts, C])

Civilization IV HR-Mod (suggestions, tweeting unit stats [.ini .pyton] ), Civ-II new units stats,

Free Orion (one scrip [.pyton])

Minecraft (config for items bags sorting for moded pack on server [.ini]),

Might and Magic series (H3-4, MM VI-VIII) (maps, scenario, mod sugestions)

State of war (own scenario map pack via FM Editor),

Starcraft I and Warcraft II, III (Own scenario and campain maps via Editor [C++ system]),

They are Billion (suggestion to bug and improve game-play)

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky