Ostatné projekty hier

05.09.2021

Klopítame? Hlavne sa nezastaviť. Jedného dňa to azda bude hotové a vyjde.

Občas sa stane že sa jeden zarazí na probléme či už technickom alebo inom, ktorý zabezpečí aby zmenil smerovanie. Nie je ničím výnimočné, že keď sa nedarí v jednom smere prejde sa na druhý.

Príkladom tohto tvrdenia je Kodak. Respektíve keď tento výrobca filmov do fotoaparátov ako prvý vyvinul digitálny fotoaparát rozhodol sa nevykonať prechod ktorý by mu zaistil možnosť monopolu v tomto smere.

Avšak rozhodne to nepomáha keď sa niekto snaží mať projekt na ukážku.

Z tutoriálu o arkádovej striekačky z hora dole (1), vyšiel rozšírený titul Blue Space Shooter (2) o 15 preddefinovaných Levelov. Každá úroveň mala vlastného finálneho bosa a každý mal trošku iné vlastnosti. (Napríklad bombardér šiel náhodne zhora na dol a naspeť. Lietadlovka kade tade a kombinovala výpady s vlnami stíhačov. Had šiel dookola obrazovky a podobne.) Dificulty level pekne zaostáva a projekt bol odložený pretože sa mi nedarilo zostaviť schopný grandom level generátor.

Dokonca tu bol nábeh na strategickú hru na motív Master Of orion 2. (3) Dostal som sa k mape, tvorbe UI a research system než som uvážil že potrebujem viac skúsenosti aby som mohol v tom počarovať.

Space station battles. (4-6) Dve stanice súperia medzi sebou, majú produkciu, výzkum, dalekonosné zbrane, produkujú lode. Tam to stroskotalo na AI. Je trochu komplexne chcieť aby sa tento hodinový strojček rozhodoval na základe pozorovanej situácie. a podľa toho volil svoje vylepšovanie základne a výskum.

Vizuálna audio kniha (7) Prihlásil som sa do eventu pod vlajkou Unity na vytvorenie hry cez víkend a dokonca som sa dostal do trojčlenného týmu. Lenže nakoniec som zostal zas sám. Chcel som to zanechať ale moju pozornosť upútala možnosť "alternátor: Not a game." Keďže som spisovateľ tak mi na um prišla táto možnosť. Hru, či skôr upútavku o polke jednej kapitole som skutočne pripravil na čas ale údel osudu pod názvom "webgl build creatig bug" mi zabránil v publikácií.

Budovatelsko odpočinková hra Gods of lands (8-11) ktorá používa Tilemap systém pre Unity. (V jednej fáze ukladáte dlaždice mapy. V druhej môžete na dáku dlaždicu položiť napríklad dedinu. Alebo do existujúcej dediny napríklad pridať špecifickú budovu a s ňou i postavy. a podobne... Samozrejme postavy sa pohybujú zväčša bez impulzu hráča. Hra končí  keď tvoji veriaci stratia posledný oltár.) Dotiahnuté do komplexnosti tak rozsiahlej že jeden potrebuje pauzu.

Biz Arkanoid (12-14) jednoduchá hra naprogramovaná v C++ ako ukážka na zadanie. 12 pred definovaných level s minimom náhodnosti v rámci témy. Životnosť tehličiek je zvýraznená farbou a špeciálny efekt pri zničení nemusí byť pozitívny ale i negatívny. ukážka kódu nižšie.



Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky